Telefón: |Email: info@angelcaresk.sk

Doprava, Reklamácie

/Doprava, Reklamácie
Doprava, Reklamácie 2018-11-21T15:18:55+00:00

Dodacie podmienky

Po vybraní tovaru, zvolení počtu kusov, vyplnení kontaktných údajov a ich odoslaním ste previedli záväznú objednávku. Pokiaľ bola Vaša objednávka úspešne odoslaná a zapísaná do databázy pošleme Vám o tom správu e-mailom – v pracovných dňoch do 24 hodín.

Na všetok tovar predávaný v našom obchode je poskytovaná záruka a sú vydané platné atesty resp. prehlásenia o zhode v súlade s platným zákonom.

Nákupný poriadok

Každá prijatá objednávka v našom obchode je záväzná, storno objednávky je možné poslať e-mailom na adresu:  do 6 hodín od doručenia potvrdenia o úspešnom objednaní. Poštovné je pri platbe  dobierkou 4,- EUR.

Zbožie odosielame kuriérom DPD (www.dpd.sk)

Reklamácie

Reklamačný formulár nájdete na ODKAZE TU .

Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia spôsobeného pri preprave. Pokiaľ áno, tak je povinný ďalej skontrolovať, či naozaj došlo k poškodeniu tovaru v zásielke. O prípadnom poškodení tovaru počas prepravy je kupujúci povinný neodkladne informovať ako prepravcu, tak predávajúceho, najneskoršie však do dvoch pracovných dní od prevzatia tovaru.
.
Pre úspešné vybavenie reklamácie platia nasledujúce podmienky: Ak je nutné tovar reklamovať, prosíme, zistené závady oznámte čo najskôr predávajúcemu e-mailom na adresu , prípadne telefonicky na 00421 917 859 729 alebo písomne na adresu uvedenú nižšie, spoločne zo základnými údajmi: aký tovar reklamujete, dôvod reklamácie, termín nákupu. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné závady. V prípade predaja tovaru označeného ako kvalita B je záruka obmedzená iba na vlastnosti, podla ktorých nebol tovar do tejto kategórie zaradený.
.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym použitím výrobku, nesprávnou manipuláciou a skladovaním.Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť v pôvodnom obale včítane dokladu o jeho kúpe na adresu:
Angelstore s.r.o., Podzámocká 24, Šahy 93601
V prípade zistenia výrobnej závady bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka.
Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného. Ak vznikne škoda pri preprave tovaru, zodpovedá za vzniknutú škodu dopravca. Záručná doba poskytovaná pri predaji tovaru je všeobecne 24 mesiacov odo dňa nákupu, pokiaľ nieje uvedené inak.

.